Etusivu > Kerro mielipiteesi > Eh Moo Doh Htoo Gi: Hammaskeijun koti

Eh Moo Doh Htoo Gi: Hammaskeijun koti

23.4.2012
Hei, olen Ehmudo. Olen 8 vuotta. Asun Muurolassa, Rovaniemellä.

Hei, olen hammaskeiju.  Minun kotini on pieni ja  olen yksin kotona. Minun pöytäni on pieni. Minulla on tietokone. Sillä minä katson, kenen hammas lähtee, nyt Onnin hammas lähti. Voi voi, varmaan se sattuu!

Ehmudo, 8 vuotta
Muurolan peruskoulu


Selkouutisten vieras

Meri Marinova ja Houssemeddine Ammar. Kuva: Yle.Houssemeddine Ammar ja Meri Marinova kertovat suomen opiskelusta.