Etusivu > Kerro mielipiteesi > Eh Moo Doh Htoo Gi: Hammaskeijun koti

Eh Moo Doh Htoo Gi: Hammaskeijun koti

23.4.2012
Hei, olen Ehmudo. Olen 8 vuotta. Asun Muurolassa, Rovaniemellä.

Hei, olen hammaskeiju.  Minun kotini on pieni ja  olen yksin kotona. Minun pöytäni on pieni. Minulla on tietokone. Sillä minä katson, kenen hammas lähtee, nyt Onnin hammas lähti. Voi voi, varmaan se sattuu!

Ehmudo, 8 vuotta
Muurolan peruskoulu


Tosi helppo

Helsingin Diakoniaopiston TuexB-ryhmä. Kuva: Johanna Kartio/HDO.Selkouutiset tekee nyt myös tosi helppoja selkouutisia. Helsingin Diakoniaopiston opiskelijat ovat testanneet niitä.

Opiskelijoiden blogi

Opiskelijoita. Kuva: Yle.Axxellin opiskelijat aloittavat uuden Opiskelijoiden blogin.

Selkouutisten vieras

Elvi Huhtala. Kuva: Yle.Elvi Huhtala kertoo
Yle Oppimisen uusista materiaaleista.