Etusivu > Kerro mielipiteesi > Eh Moo Doh Htoo Gi: Hammaskeijun koti

Eh Moo Doh Htoo Gi: Hammaskeijun koti

23.4.2012
Hei, olen Ehmudo. Olen 8 vuotta. Asun Muurolassa, Rovaniemellä.

Hei, olen hammaskeiju.  Minun kotini on pieni ja  olen yksin kotona. Minun pöytäni on pieni. Minulla on tietokone. Sillä minä katson, kenen hammas lähtee, nyt Onnin hammas lähti. Voi voi, varmaan se sattuu!

Ehmudo, 8 vuotta
Muurolan peruskoulu


Radio Suomi

Yle Uutiset selkosuomeksi Radio Suomessa kello 21.30.

Monican blogi

Monica kurssikaveriensa kanssa. Kuva: Julia Chen.Monica kirjoitttaa taas blogia! Lue mitä Monicalle kuuluu.

Bahria kertoo

Bahria Bensalem Korpela.Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?

Selkouutisten vieras

Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen. Kuva: YleVieraina Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen Infopankista.

Miksi? Siksi!

Kuvassa Ugaso Isse, Mustapha Kebbeh, Sanna Heliövaara, Fatimah Baig, Hye Min Shim, Bledar Gjata. Kuva: Jyrki Valkama / YLEMiksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.