Etusivu
> Kerro mielipiteesi
Kerro mielipiteesi
10.4.2012
![]() |
Voit kertoa ajatuksiasi tai tarinasi. Lähetä lyhyt tai pitkä teksti tai valokuva. Voit myös kommentoida toisten kirjoituksia tai kuvia. Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita!
Kirjoitukset
Pääset lukemaan kirjoituksia näistä linkeistä.
- Maurizio Sajeva: Vapaa foorumi on auki
- Bahria Bensalem: Kielen oppimisestani
- Geoff Atkins: Huono konsepti
- Bahria Bensalem: Täytyy vaan uskaltaa
- Maurizio Sajeva: Kieli on kulttuuri
- Bar Gi: Joulun yön jälkeen
- Eh Moo Doh Htoo Gi: Hammaskeijun koti
- Eh Gay Htoo: Noita ja ankka
- Teetee: Tämä on kyllä iso porkkana!
- Sapa: Löysin kultaa
- Mariliis Raska: Miksi pitäisi oppia suomea?
- Pisi: Suomessa on hauska olla
- Laki: Kauhupoika
- Koreh: Kaunatalo
- Bahria Bensalem: Meren aaltojen välillä
- Maurizio Sajeva: Tulevaisuuden laboratorio
- Maurizio Sajeva: Seisoa päällään
- Margherita Carlon: Rakkauden laajakaista
- Bahria Bensalem: Pikkutarina
- Maurizio Sajeva: Dublin - Tampere
- Bahria Bensalem: Elämä on...
Myös sinä voit lähettää mielipiteesi
Luemme tekstit, ennen kuin julkaisemme ne.
Pienet virheet eivät haittaa, tärkeää on mielipide.


Tulosta
Monica kirjoitttaa taas blogia! Lue mitä Monicalle kuuluu.
Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?
Vieraina Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen Infopankista.
Miksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.