Etusivu > Uutistaustan arkisto

Selkouutisten Uutistaustan arkisto

Vanhojen Selkouutisten Uutistaustojen äänet ja tekstit löytyvät arkistosta. Vanhojen Uutistaustojen tekstejä voi myös printata. Uutistaustan nimi oli aikaisemmin Selkouutisten viikkokatsaus.

Illan uutisotsikot

Tulossa klo 18.00

Hallitus toivoo yhä laajaa sopimusta palkoista

Pohjois-Korea on laukaissut ohjuksia merelle

Monet ihmiset loukkaantuvat pyöräonnettomuuksissa

Radio Suomi

Yle Uutiset selkosuomeksi Radio Suomessa kello 21.30.

Monican blogi

Monica kurssikaveriensa kanssa. Kuva: Julia Chen.Monica kirjoitttaa taas blogia! Lue mitä Monicalle kuuluu.

Bahria kertoo

Bahria Bensalem Korpela.Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?

Selkouutisten vieras

Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen. Kuva: YleVieraina Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen Infopankista.

Miksi? Siksi!

Kuvassa Ugaso Isse, Mustapha Kebbeh, Sanna Heliövaara, Fatimah Baig, Hye Min Shim, Bledar Gjata. Kuva: Jyrki Valkama / YLEMiksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.


Muualla Yle.fi:ssä