Etusivu
> Päivän kysymykset
Päivän kysymykset
Kuuntele uutiset ja vastaa kysymyksiin.
Jos haluat tarkistaa vastauksesi, paina linkkiä "Tarkista".
Kuuntele uutiset ja vastaa kysymyksiin.
Jos haluat tarkistaa vastauksesi, paina linkkiä "Tarkista".
Leena Nissilä kertoo Opetushallituksen uudesta internetpalvelusta suomen kielen opiskelijoille.
Monica kirjoittaa, että hän on asunut Suomessa nyt 2 vuotta.
Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?
Miksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.