Etusivu > Lähetä palautetta

Lähetä palautetta

Mielipiteesi on meille tärkeä. Tämän lomakkeen avulla kommenttisi ja kysymyksesi löytää nopeasti tiensä oikeaan kohteeseen. Odotamme yhteydenottoasi!


Radio Suomi

Yle Uutiset selkosuomeksi Radio Suomessa kello 21.30.

Monican blogi

Monica kurssikaveriensa kanssa. Kuva: Julia Chen.Monica kirjoitttaa taas blogia! Lue mitä Monicalle kuuluu.

Bahria kertoo

Bahria Bensalem Korpela.Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?

Selkouutisten vieras

Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen. Kuva: YleVieraina Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen Infopankista.

Miksi? Siksi!

Kuvassa Ugaso Isse, Mustapha Kebbeh, Sanna Heliövaara, Fatimah Baig, Hye Min Shim, Bledar Gjata. Kuva: Jyrki Valkama / YLEMiksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.


Muualla Yle.fi:ssä