Etusivu > Päivän kysymykset

Päivän kysymykset

Kuuntele uutiset ja vastaa kysymyksiin.

Jos haluat tarkistaa vastauksesi, paina linkkiä "Tarkista".


Mitä hallitus toivoo työntekijöiden ja työnantajien järjestöiltä?

Vastauksesi:

Mitä Pohjois-Korea on tehnyt?

Vastauksesi:

Mitä Pohjois-Korea sanoo Yhdysvaltojen ja Etelä-Korean merisotaharjoituksesta?

Vastauksesi:

Kuinka monta pyöräilyonnettomuutta poliisin tietoon tuli viime vuonna?

Vastauksesi:

Missä suurin osa pyöräilyonnettomuuksista tapahtuu?

Vastauksesi:

Pelaako Suomi sunnuntaina kultamitalista jääkiekon MM-kisoissa?

Vastauksesi:


Illan uutisotsikot

Tulossa klo 18.00

Suomessa aiotaan tiukentaa lakeja, jotka koskevat seksuaalirikoksia

Saudiarabialainen nainen kiipesi Mount Everestille

Tanska voitti Euroviisut

Radio Suomi

Yle Uutiset selkosuomeksi Radio Suomessa kello 21.30.

Monican blogi

Monica kurssikaveriensa kanssa. Kuva: Julia Chen.Monica kirjoitttaa taas blogia! Lue mitä Monicalle kuuluu.

Bahria kertoo

Bahria Bensalem Korpela.Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?

Selkouutisten vieras

Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen. Kuva: YleVieraina Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen Infopankista.

Miksi? Siksi!

Kuvassa Ugaso Isse, Mustapha Kebbeh, Sanna Heliövaara, Fatimah Baig, Hye Min Shim, Bledar Gjata. Kuva: Jyrki Valkama / YLEMiksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.


Muualla Yle.fi:ssä