Etusivu > Podcast

Podcast

Kuva: Eila Haikarainen / YLE
Kuva: Eila Haikarainen / YLE
Podcasting tarkoittaa sitä, että ohjelmat julkaistaan internetissä. Asiakas voi tilata ohjelman äänen internetistä esimerkiksi tietokoneelleen. Asiakas voi kuunnella ohjelman silloin kun itse haluaa.

Podcasting tulee sanoista iPod ja broadcasting. Asiakas ei tarvitse välttämättä iPod-laitetta. Myös muilla laitteilla voi kuunnella ohjelmia, jotka ovat podcast-palvelussa.

Voit ladata Selkouutiset koneellesi myös YLE Areenasta. 

Yle News in Easy Finnish available as a podcast

Yle News in Easy Finnish, a newscast with simplified language in slow speed, now available as a podcast.

Yle Uutiset selkosuomeksi


Illan uutisotsikot

Tulossa klo 18.00

Hallitus toivoo yhä laajaa sopimusta palkoista

Pohjois-Korea on laukaissut ohjuksia merelle

Monet ihmiset loukkaantuvat pyöräilyonnettomuuksissa

Radio Suomi

Yle Uutiset selkosuomeksi Radio Suomessa kello 21.30.

Monican blogi

Monica kurssikaveriensa kanssa. Kuva: Julia Chen.Monica kirjoitttaa taas blogia! Lue mitä Monicalle kuuluu.

Bahria kertoo

Bahria Bensalem Korpela.Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?

Selkouutisten vieras

Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen. Kuva: YleVieraina Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen Infopankista.

Miksi? Siksi!

Kuvassa Ugaso Isse, Mustapha Kebbeh, Sanna Heliövaara, Fatimah Baig, Hye Min Shim, Bledar Gjata. Kuva: Jyrki Valkama / YLEMiksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.


Muualla Yle.fi:ssä